Bij Etro Vastgoedzorg doen wij er alles aan om verspreiding van het Coronavirus zoveel mogelijk te beperken. Wij volgen dan ook het advies van het RIVM.
Wat betekent dit voor u als bewoner?
Voordat wij bij u als bewoner op bezoek gaan, nemen wij telefonisch contact met u op. Wij vragen u of u gezondheidsklachten heeft zoals neusverkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts. Als u één of meerdere symptomen heeft, dan komt onze medewerker niet langs. Ook vragen we u of onze medewerker nog langs mag komen, wij begrijpen het als u in deze tijd zo min mogelijk bezoek ontvangen wilt. Wij zullen dan op een later tijdstip een afspraak met u inplannen.
Wat betekent dat voor onze zakelijke relaties?
Zakelijke contacten worden op dit moment telefonisch, via conference call of andere elektronische wegen onderhouden.
Welke voorzorgsmaatregelen nemen wij?
Onze medewerkers nemen de door het RIVM gestelde voorzorgsmaatregelen uiterst serieus. Bij gezondheidsklachten zoals neusverkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts blijven zij thuis. Zij wassen regelmatig hun handen met water en zeep en hebben desinfecterende handgel bij zich. Ook geven onze medewerkers geen handen meer en houden minimaal 1.5 meter afstand.
Wij proberen onze werkzaamheden zoveel mogelijk door te laten gaan. Mocht dit onverhoopt niet gaan zoals u van ons gewend bent dan vragen wij hiervoor uw begrip.
Als u vragen heeft kunt u contact opnemen met ons kantoor via 088 – 000 49 00 of met uw contactpersoon binnen Etro Vastgoedzorg.